srijeda, 27. veljače 2013.

Mr. sc. Sevdah Turak urednik Klisnewsa

Sevdah Turak je rođen u svojoj drugoj godini života 24.07.1990. godine. Rođen je kao veoma mlad u Sarajevu, manje poznatom mjesto, koje se nalazi u blizini Podhuma u kojem je proveo djetinjstvo. Od samog rođenja pokazivao je veliki talenat za umjetnost, a ostatak života se je samo bogata priča jednog umjetnika.
Osnovno i srednje obrazovanje stekao je u Travniku, nakon čega, u potrazi za znanjem, napušta rodnu domovinu i kreće u bijeli svijet. Upisao je bečki konzervatorij u Lisabonu, kojeg je uspješno završio i nakon toga svijet počastio nizom vrhunskih djela, kojima je stekao svjetsku slavu. Kakav je to umjetnik govori i sama činjenica da je bio redom: Romansijer, satiričar, kompozitor, dirigent, pjesnik..
Neka od najznačajnijih njegovih djela su: "Smrtonosni skok u mekinje", "Gužva u praznom vagonu", "Patuljak i sedam malih Snjeguljica" i niz drugih. Pored toga komponovao je 8 simfonija od kojih je najpoznatija 13. koja se naziva "Nedovršena", a naziv je dobila po tome sto nije završena, što je velika zanimljivost. Pored toga, komponovao je 7 kantata i 13 sonata što ga smješta u sami vrh muzičke umjetnosti. Bio je uzor mnogima generacijama poslije njega pa čak i onima koje su živjele prije njega.
Za vrhunska djela, koja je ostvario i počastio sve buduće generacije, imao je različite motive koji si ga natjerali da uradi takvo nešto, a mnogo djela bilo je upravo vezano za njegov rodni kraj Klis u koji se naknadno vratio i zaposlio se kao urednik uglednog portala "Klisnews".
O kakvom se zapravo umjetniku radi, možete sami shvatit iz jednog odlomka njegove isitnite pjesme o izmišljenom liku.
"Ona me je voljela, zato me voljela
Zato me voljela i samo je mene voljela
Uvijek me voljela i uvijek će voljeti
Ona me voli, zato me i voli.."
Svaka riječ više je suvišna, sve je rečeno, a Vama preostaje da uživate s još jednim umjetnikom kakav je mr. sc. Sevdah Turak.

Nema komentara:

Objavi komentar